Profesjonalizm i rozwój zawodowy nauczyciela
DOI:
https://doi.org/10.34767/FE.2021.03.09Bibliografia
Gołębniak B.D., Zamorska B., Nowy profesjonalizm nauczycieli. Podejścia – praktyka – przestrzeń rozwoju, Dolnośląska Szkoła Wyższa, Wrocław 2014.
Kafel, T. (2012). Cechy profesjonalizmu – analiza pojęciowa oraz oczekiwania stawiane zarządzającym podmiotami ekonomii społecznej. Część 1. Biuletyn ekonomii społecznej 1, 18.
Kwiatkowska, H. (2008). Pedeutologia, Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, Warszawa, s. 25-26, 167-170, 205-207.
Opłocka, U. (2011). Na drodze do profesjonalizmu, Dolnośląska Szkoła Wyższa, Wrocław, s. 8-21.
Stenhouse, L.A. (1975). An Introduction to Curriculum Research and Development, Heinemann Educational Books, Ldt, London, s. 144.
Tomaszewska-Lipiec R., Towards the professionalisation of adult educators’training: selected implications for academic education, [in:] The Role of Higher Education in the Professionalisation of Adult Educators, eds. Maria N. Gravani, George K. Zarifis, Larissa Jõgi, Cambridge Scholars Publishing, listopad 2020, s. 32-45.