Profesjonalizm i rozwój zawodowy nauczyciela

Autor

  • Renata Tomaszewska Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy

DOI:

https://doi.org/10.34767/FE.2021.03.09

Bibliografia

Gołębniak B.D., Zamorska B., Nowy profesjonalizm nauczycieli. Podejścia – praktyka – przestrzeń rozwoju, Dolnośląska Szkoła Wyższa, Wrocław 2014.

Kafel, T. (2012). Cechy profesjonalizmu – analiza pojęciowa oraz oczekiwania stawiane zarządzającym podmiotami ekonomii społecznej. Część 1. Biuletyn ekonomii społecznej 1, 18.

Kwiatkowska, H. (2008). Pedeutologia, Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, Warszawa, s. 25-26, 167-170, 205-207.

Opłocka, U. (2011). Na drodze do profesjonalizmu, Dolnośląska Szkoła Wyższa, Wrocław, s. 8-21.

Stenhouse, L.A. (1975). An Introduction to Curriculum Research and Development, Heinemann Educational Books, Ldt, London, s. 144.

Tomaszewska-Lipiec R., Towards the professionalisation of adult educators’training: selected implications for academic education, [in:] The Role of Higher Education in the Professionalisation of Adult Educators, eds. Maria N. Gravani, George K. Zarifis, Larissa Jõgi, Cambridge Scholars Publishing, listopad 2020, s. 32-45.

Pobrania

Opublikowane

2023-12-14

Jak cytować

Profesjonalizm i rozwój zawodowy nauczyciela. (2023). Filozofia Edukacji, 3(1), 115-120. https://doi.org/10.34767/FE.2021.03.09