Anna Babicka-Wirkus (2019): Kultury oporu w szkole. Działania – motywacje – przestrzeń. Warszawa: Wolters Kluwer, ss. 305

Autor

  • Inetta Nowosad Uniwersytet Zielonogórski

DOI:

https://doi.org/10.34767/PP.2020.02.28

Abstrakt

Recenzja publikacji: Anna Babicka-Wirkus (2019): Kultury oporu w szkole. Działania – motywacje – przestrzeń. Warszawa: Wolters Kluwer, ss. 305.

Bibliografia

Blase J. (1991). The Politics of Life in Schools. London: Sage Publications.

Giroux H.A. (2003). Public Pedagogy and the Politics of Resistance. Educational Philosophy and Theory, 35 (1).

Deal T.E., Peterson K. (2016). Shaping school culture. San Francisco: Jossey Bass.

Gruenert S., Whitaker T. (2015). School Culture Rewired: How to Define, Assess, and Transform It. Alexandria, Virginia: ASCD.

Gruenert S., Whitaker T. (2017). School Culture Recharged: Strategies to Energize Your Staff and Culture. Alexandria. Virginia: ASCD

Pobrania

Opublikowane

2021-01-25

Jak cytować

Anna Babicka-Wirkus (2019): Kultury oporu w szkole. Działania – motywacje – przestrzeń. Warszawa: Wolters Kluwer, ss. 305. (2021). Przegląd Pedagogiczny, 2, 407–410. https://doi.org/10.34767/PP.2020.02.28