Rafał Włodarczyk (2016). Ideologia, teoria, edukacja. Myśl Ericha Fromma jako inspiracja dla pedagogiki współczesnej. Kraków: Oficyna Wydawnicza Impuls, ss. 330

Autor

  • Małgorzata Kucharska

DOI:

https://doi.org/10.34767/PP.2017.02.12

Abstrakt

Recenzja publikacji: Rafał Włodarczyk (2016). Ideologia, teoria, edukacja. Myśl Ericha Fromma jako inspiracja dla pedagogiki współczesnej. Kraków: Oficyna Wydawnicza Impuls, ss. 330.

Bibliografia

Giroux H.A., Witkowski I. (2010). Edukacja i sfera publiczna. Idee i doświadczenia pedagogiki radykalnej. Kraków: Oficyna Wydawnicza Impuls.

Kafka F. (1961). Rozważania o grzechu, cierpieniu, nadziei i słusznej drodze. W: F. Kafka, Nowele i miniatury, przeł. R. Karst, A. Kowalkowski. Warszawa: Państwowy Instytut Wydawniczy.

Konwicki T. (1995). Mała apokalipsa. Warszawa: Niezależna Oficyna Wydawnicza.

Lec S.J. (2006). Myśli nieuczesane. Wszystkie. Warszawa: Oficyna Literacka Noir sur Blanc.

Marks K. (1962). Przyczynek do krytyki heglowskiej filozofii prawa. Wstęp. W: K. Marks, Dzieła, t. 1, przeł. L. Kołakowski. Warszawa: Wydawnictwo „Książka i Wiedza”.

Włodarczyk R. (2016). Ideologia, teoria, edukacja. Myśl Ericha Fromma jako inspiracja dla pedagogiki współczesnej. Kraków: Oficyna Wydawnicza Impuls.

Pobrania

Opublikowane

2018-08-28

Jak cytować

Rafał Włodarczyk (2016). Ideologia, teoria, edukacja. Myśl Ericha Fromma jako inspiracja dla pedagogiki współczesnej. Kraków: Oficyna Wydawnicza Impuls, ss. 330. (2018). Przegląd Pedagogiczny, 2, 197-202. https://doi.org/10.34767/PP.2017.02.12