Sprawozdanie z III Transdyscyplinarnego Seminarium Badań Jakościowych

Autor

  • Janina Duszyńska Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu

DOI:

https://doi.org/10.34767/PP.2014.02.25

Słowa kluczowe:

metodologia badań, pedagogika, psychologia, socjologia, strategia jakościowa

Abstrakt

Przedstawiony przeze mnie tekst stanowi relację z przebiegu III Transdyscyplinarnego Sympozjum Badań Jakościowych, które odbyło się w dniach 8-10 września 2014 roku w Zielonej Górze. Było to trzecie z cyklu sympozjów poświęconych badaniom jakościowym. Głównym celem tych spotkań badaczy jest popularyzacja strategii badań jakościowych jako niezbędnych i równowartościowych z badaniami w strategii ilościowej w dążeniu do odkrywania prawdy o otaczającej nas rzeczywistości. Cykl sympozjów stanowi okazję do wymiany doświadczeń na polu badań prowadzonych nie tylko w strategii jakościowej, ale również łączenia różnych strategii i metod.

Bibliografia

Rubacha K. (2008). Metodologia badań nad edukacją. Warszawa: WAiP.

Pobrania

Opublikowane

2015-12-21

Jak cytować

Sprawozdanie z III Transdyscyplinarnego Seminarium Badań Jakościowych. (2015). Przegląd Pedagogiczny, 2, 287-291. https://doi.org/10.34767/PP.2014.02.25