Martinusa J. Langevelda koncepcja pedagogiki, jako systematycznej wiedzy o sytuacji wychowawcze

Autor

  • Krystyna Ablewicz Uniwersytet Jagielloński

DOI:

https://doi.org/10.34767/PP.2011.01.06

Abstrakt

Martinusa J. Langevelda koncepcja pedagogiki, jako systematycznej wiedzy o sytuacji wychowawcze

Bibliografia

Ablewicz K. (1993). Hermeneutyczno-fenomenologiczna perspektywa badań pedagogicznych. Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Ablewicz K. (2003). Teoretyczne i metodologiczne podstawy pedagogiki antropologicznej. Studium sytuacji wychowawczej, Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Ablewicz K. (2004). Szkoła, jako antropologiczne zadanie człowieka. W: K. Polak (red.) Edukacja kulturalna w szkole. Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Hohmann M. (1971). Die Pädagogik M.J.Langevelds. Untersuchungen zu seinem Wissenschaftsverständnis. Bochum: Kamp.

Langeveld M.J. (1965). Einführung in die Pädagogik. Stuttgart

Pobrania

Opublikowane

2011-05-31

Numer

Dział

Edukacja – Pedagogika – Pedagogika – Pedagogizm

Jak cytować

Martinusa J. Langevelda koncepcja pedagogiki, jako systematycznej wiedzy o sytuacji wychowawcze. (2011). Przegląd Pedagogiczny, 1, 79-89. https://doi.org/10.34767/PP.2011.01.06