Martinusa J. Langevelda koncepcja pedagogiki, jako systematycznej wiedzy o sytuacji wychowawcze
DOI:
https://doi.org/10.34767/PP.2011.01.06Abstrakt
Martinusa J. Langevelda koncepcja pedagogiki, jako systematycznej wiedzy o sytuacji wychowawcze
Bibliografia
Ablewicz K. (1993). Hermeneutyczno-fenomenologiczna perspektywa badań pedagogicznych. Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Ablewicz K. (2003). Teoretyczne i metodologiczne podstawy pedagogiki antropologicznej. Studium sytuacji wychowawczej, Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Ablewicz K. (2004). Szkoła, jako antropologiczne zadanie człowieka. W: K. Polak (red.) Edukacja kulturalna w szkole. Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Hohmann M. (1971). Die Pädagogik M.J.Langevelds. Untersuchungen zu seinem Wissenschaftsverständnis. Bochum: Kamp.
Langeveld M.J. (1965). Einführung in die Pädagogik. Stuttgart