(rec.): Jacek Lindner, Wolność czy „wolność”? Problemy polskich mediów po 1989 r. Stowarzyszenie Miłośników Artylerii i Militarów, Toruń 2018, ss. 266
DOI:
https://doi.org/10.34767/SIIP.2021.01.14Bibliografia
Campbell, W.J. (2001). Yellow Journalism: Puncturing the Myths, Defining the Legacies. Lon-don: Greenwood Publishing Group.
Danielewski, M. (2020). Zaczęło się: PiS zaatakował wolne media. Orlen kupił Polska Press, pod butem władzy ponad 100 gazet.
Dobek-Ostrowska, B. (red.) (2006). Media masowe w demokratyzujących się systemach po-litycznych w drodze do wolności słowa i mediów. Wrocław: WUWR.
Goban-Klas, T. (2005). Cywilizacja medialna: geneza, ewolucja, eksplozja. Warszawa: WSiP.
Goban-Klas, T. (1999). Media i komunikowanie masowe. Teorie i analizy prasy, radia, telewizji i Internetu. Warszawa–Kraków: Wydawnictwo Naukowe PWN.
Iłowiecki, M. (1999). Media, władza, świadomość. Łódź: Państwowa Wyższa Szkoła Fil-mowa, Telewizyjna i Teatralna.
Jeleniewski, M.K. (2012). Życie społeczno-polityczne XX-lecia międzywojennego w świetle polskiej prasy w Bydgoszczy. Bydgoszcz: Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego.
Kowalczyk, R. (2008). Media lokalne w Polsce. Poznań: Wydawnictwo Contact.
Kowalczyk, R. (2003). Prasa lokalna w systemie komunikowania społecznego. Poznań: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Lindner, J. (2011). Nadzieje i porażki. Dzieje prasy w woj. pomorskim po roku 1989. Toruń: Wydawnictwo Mado.
Magowska, M. (red.) (2005). Media, władza, prawo. Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Mrozowski, M. (2001). Władza, rozrywka, biznes. Warszawa: Oficyna Wydawnicza Aspra.
nb (2020). Towarzystwo Dziennikarskie: PiS przejmuje prasę regionalną, to „orbanizacja mediów”.
Sobczak, J. (red.) (2008). Media i polityka. Poznań: Wydawnictwo Likon.
Pisarek, W. (2007). O mediach i języku. Kraków: Universitas.
Toeplitz, K.T. (2006). Dokąd prowadzą nas media. Warszawa: Iskry.
Pobrania
Opublikowane
Numer
Dział
Licencja

Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.