Aplikacja wspomagająca prowadzenie sesji gier fabularnych (RPG)
DOI:
https://doi.org/10.34767/SIMIS.2025.01.02Słowa kluczowe:
aplikacja webowa, RPG, Wiedźmin: Year Zero, Kult: Boskość Utracona, kreator postaci, system rzutów kośćmi, mechanika gier RPG, rozwój aplikacjiAbstrakt
W pracy omówiono projekt i implementację aplikacji webowej wspierającej sesje gier fabularnych (RPG), koncentrując się na zgodności z systemami „Wiedźmin: Year Zero” i „Kult: Boskość Utracona”. Opracowane narzędzie umożliwia użytkownikom tworzenie i zarządzanie postaciami, przeprowadzanie automatycznych rzutów kośćmi oraz organizację sesji RPG, oferując intuicyjny interfejs i szeroką funkcjonalność. System, stworzony przy użyciu mikroframeworku Flask, relacyjnej bazy danych SQLAlchemy oraz technologii frontendowych, został przetestowany w praktyce, co potwierdziło jego skuteczność i użyteczność. Wyniki testów wskazują na potencjał aplikacji do dalszego rozwoju, w tym na integrację z dodatkowymi systemami RPG oraz platformami zdalnej komunikacji, takimi jak Zoom czy Discord.
Pobrania
Opublikowane
Numer
Dział
Licencja

Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.