Gra sieciowa FPS z użyciem silnika unity
DOI:
https://doi.org/10.34767/SIMIS.2025.01.11Słowa kluczowe:
gra sieciowa, gra wieloosobowa, moce, strzelanka, unityAbstrakt
Niniejsza praca dotyczy opracowania sieciowej gry FPS (First-Person Shooter) przy użyciu środowiska Unity. Praca zawiera szczegółowy opis gry, projekt aplikacji, model bazy danych oraz diagramy interakcji. Omówiono także napotkane problemy podczas tworzenia gry, a także przedstawiono zastosowane technologie i wykorzystane narzędzia.
Pobrania
Opublikowane
2025-06-17
Numer
Dział
Artykuły
Licencja

Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.
Jak cytować
Gra sieciowa FPS z użyciem silnika unity. (2025). Studia I Materiały Informatyki Stosowanej, 17(1), 72-78. https://doi.org/10.34767/SIMIS.2025.01.11