Gra sieciowa FPS z użyciem silnika unity

Autor

  • Mateusz Urban Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
  • Grzegorz Zych Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy

DOI:

https://doi.org/10.34767/SIMIS.2025.01.11

Słowa kluczowe:

gra sieciowa, gra wieloosobowa, moce, strzelanka, unity

Abstrakt

Niniejsza praca dotyczy opracowania sieciowej gry FPS (First-Person Shooter) przy użyciu środowiska Unity. Praca zawiera szczegółowy opis gry, projekt aplikacji, model bazy danych oraz diagramy interakcji. Omówiono także napotkane problemy podczas tworzenia gry, a także przedstawiono zastosowane technologie i wykorzystane narzędzia.

Pobrania

Opublikowane

2025-06-17

Jak cytować

Gra sieciowa FPS z użyciem silnika unity. (2025). Studia I Materiały Informatyki Stosowanej, 17(1), 72-78. https://doi.org/10.34767/SIMIS.2025.01.11