System wspomagania wystawiania dokumentów i ewidencji stanów magazynowych
DOI:
https://doi.org/10.34767/SIMIS.2025.02.04Słowa kluczowe:
zarządzanie magazynem, aplikacja mobilna, aplikacja desktopowa, android studio, Windows forms, XAMPP, baza danych MySQLAbstrakt
Celem tej pracy jest projekt i implementacja systemu wspomagającego proces wystawiania dokumentów oraz prowadzenia ewidencji stanów magazynowych w przedsiębiorstwie. Projekt obejmuje kompleksowy system z dwiema aplikacjami: mobilną dla urządzeń z systemem Android oraz desktopową dla komputerów z systemem Windows. Aplikacje te umożliwiają obsługę procesów magazynowych, takich jak dodawanie, aktualizacja oraz usuwanie produktów, zarządzanie klientami, dostawcami, zamówieniami, przychodami i rozchodami. System został zrealizowany przy użyciu popularnych technologii programistycznych: Android Studio z językiem Java dla aplikacji mobilnej, Windows Forms z językiem C# dla aplikacji desktopowej oraz XAMPP z Apache i MySQL jako baza danych.
Pobrania
Opublikowane
Numer
Dział
Licencja

Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.