UKW Halloween: gra komputerowa 3D oparta na Unity
DOI:
https://doi.org/10.34767/SIMIS.2025.02.05Słowa kluczowe:
Unity, horror, modelowanie 3D, mechanika gier, CopernicanumAbstrakt
Artykuł omawia projekt i implementację gry komputerowej 3D „UKW Halloween” opartej na silniku Unity, która powstała jako praca inżynierska[51]. Opracowana gra, z gatunku horror przenosi gracza do jednego z budynków Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy - Copernicanum, którego bryła oraz rozkład wewnętrznych pomieszczeń został odwzorowany na podstawie rzeczywistych danych architektonicznych. W pracy omówiono założenia projektowe, zastosowane technologie informatyczne, mechaniki gry oraz proces testowania. Wyniki przeprowadzonych testów potwierdzają skuteczność zastosowanego narzędzia (środowiska programistycznego Unity) do opracowywania gier komputerowych oraz pokazują możliwości dalszego rozwoju projektu.
Pobrania
Opublikowane
Numer
Dział
Licencja

Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.