Tomasz Huk (2019). Uczniowskie korzyści z funkcjonowania w rzeczywistości szkolnego pogranicza między światami mediów online i offline. Kraków: Oficyna Wydawnicza IMPULS, ss. 486
DOI:
https://doi.org/10.34767/PP.2020.02.29Abstrakt
Recenzja publikacji: Tomasz Huk (2019). Uczniowskie korzyści z funkcjonowania w rzeczywistości szkolnego pogranicza między światami mediów online i offline. Kraków: Oficyna Wydawnicza IMPULS, ss. 486.
Pobrania
Opublikowane
2021-01-25
Numer
Dział
Recenzje
Licencja

Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.
Jak cytować
Tomasz Huk (2019). Uczniowskie korzyści z funkcjonowania w rzeczywistości szkolnego pogranicza między światami mediów online i offline. Kraków: Oficyna Wydawnicza IMPULS, ss. 486. (2021). Przegląd Pedagogiczny, 2, 411–415. https://doi.org/10.34767/PP.2020.02.29