Tomasz Huk (2019). Uczniowskie korzyści z funkcjonowania w rzeczywistości szkolnego pogranicza między światami mediów online i offline. Kraków: Oficyna Wydawnicza IMPULS, ss. 486

Autor

  • Amanda Błaszczak Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy

DOI:

https://doi.org/10.34767/PP.2020.02.29

Abstrakt

Recenzja publikacji: Tomasz Huk (2019). Uczniowskie korzyści z funkcjonowania w rzeczywistości szkolnego pogranicza między światami mediów online i offline. Kraków: Oficyna Wydawnicza IMPULS, ss. 486.

Pobrania

Opublikowane

2021-01-25

Jak cytować

Tomasz Huk (2019). Uczniowskie korzyści z funkcjonowania w rzeczywistości szkolnego pogranicza między światami mediów online i offline. Kraków: Oficyna Wydawnicza IMPULS, ss. 486. (2021). Przegląd Pedagogiczny, 2, 411–415. https://doi.org/10.34767/PP.2020.02.29