Tomasz Huk (2019). Uczniowskie korzyści z funkcjonowania w rzeczywistości szkolnego pogranicza między światami mediów online i offline. Kraków: Oficyna Wydawnicza IMPULS, ss. 486

Authors

  • Amanda Błaszczak Kazimierz Wielki University in Bydgoszcz

DOI:

https://doi.org/10.34767/PP.2020.02.29

Abstract

Recenzja publikacji: Tomasz Huk (2019). Uczniowskie korzyści z funkcjonowania w rzeczywistości szkolnego pogranicza między światami mediów online i offline. Kraków: Oficyna Wydawnicza IMPULS, ss. 486.

Downloads

Published

2021-01-25

How to Cite

Tomasz Huk (2019). Uczniowskie korzyści z funkcjonowania w rzeczywistości szkolnego pogranicza między światami mediów online i offline. Kraków: Oficyna Wydawnicza IMPULS, ss. 486. (2021). Pedagogical Review, 2, 411–415. https://doi.org/10.34767/PP.2020.02.29