Tomasz Huk (2019). Uczniowskie korzyści z funkcjonowania w rzeczywistości szkolnego pogranicza między światami mediów online i offline. Kraków: Oficyna Wydawnicza IMPULS, ss. 486
DOI:
https://doi.org/10.34767/PP.2020.02.29Abstract
Recenzja publikacji: Tomasz Huk (2019). Uczniowskie korzyści z funkcjonowania w rzeczywistości szkolnego pogranicza między światami mediów online i offline. Kraków: Oficyna Wydawnicza IMPULS, ss. 486.
Downloads
Published
2021-01-25
Issue
Section
Reviews
License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NoDerivatives 4.0 International License.
How to Cite
Tomasz Huk (2019). Uczniowskie korzyści z funkcjonowania w rzeczywistości szkolnego pogranicza między światami mediów online i offline. Kraków: Oficyna Wydawnicza IMPULS, ss. 486. (2021). Pedagogical Review, 2, 411–415. https://doi.org/10.34767/PP.2020.02.29