Wiesława Martyniuk (2019). O doświadczaniu szkoły. Studium fenomenograficzne szkolnej codzienności z perspektywy uczniów. Kraków: Oficyna Wydawnicza Impuls, ss. 300.

Autor

  • Martyna Piątek Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy

DOI:

https://doi.org/10.34767/PP.2019.02.30

Abstrakt

Recenzja publikacji: Wiesława Martyniuk (2019). O doświadczaniu szkoły. Studium fenomenograficzne szkolnej codzienności z perspektywy uczniów. Kraków: Oficyna Wydawnicza Impuls, ss. 300.

Pobrania

Opublikowane

2020-03-26

Jak cytować

Wiesława Martyniuk (2019). O doświadczaniu szkoły. Studium fenomenograficzne szkolnej codzienności z perspektywy uczniów. Kraków: Oficyna Wydawnicza Impuls, ss. 300. (2020). Przegląd Pedagogiczny, 2, 371-374. https://doi.org/10.34767/PP.2019.02.30