Wiesława Martyniuk (2019). O doświadczaniu szkoły. Studium fenomenograficzne szkolnej codzienności z perspektywy uczniów. Kraków: Oficyna Wydawnicza Impuls, ss. 300.
DOI:
https://doi.org/10.34767/PP.2019.02.30Abstrakt
Recenzja publikacji: Wiesława Martyniuk (2019). O doświadczaniu szkoły. Studium fenomenograficzne szkolnej codzienności z perspektywy uczniów. Kraków: Oficyna Wydawnicza Impuls, ss. 300.
Pobrania
Opublikowane
2020-03-26
Numer
Dział
Recenzje
Jak cytować
Wiesława Martyniuk (2019). O doświadczaniu szkoły. Studium fenomenograficzne szkolnej codzienności z perspektywy uczniów. Kraków: Oficyna Wydawnicza Impuls, ss. 300. (2020). Przegląd Pedagogiczny, 2, 371-374. https://doi.org/10.34767/PP.2019.02.30