Wiesława Martyniuk (2019). O doświadczaniu szkoły. Studium fenomenograficzne szkolnej codzienności z perspektywy uczniów. Kraków: Oficyna Wydawnicza Impuls, ss. 300.

Authors

  • Martyna Piątek Kazimierz Wielki University in Bydgoszcz

DOI:

https://doi.org/10.34767/PP.2019.02.30

Abstract

Recenzja publikacji: Wiesława Martyniuk (2019). O doświadczaniu szkoły. Studium fenomenograficzne szkolnej codzienności z perspektywy uczniów. Kraków: Oficyna Wydawnicza Impuls, ss. 300.

Downloads

Published

2020-03-26

How to Cite

Wiesława Martyniuk (2019). O doświadczaniu szkoły. Studium fenomenograficzne szkolnej codzienności z perspektywy uczniów. Kraków: Oficyna Wydawnicza Impuls, ss. 300. (2020). Pedagogical Review, 2, 371-374. https://doi.org/10.34767/PP.2019.02.30