Małgorzata Zalewska-Bujak (2017). Nauczyciel w polu szkolnym - w świetle teorii Pierre’a Bourdieu i nauczycielskich narracji, Katowice: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, ss. 380

Authors

  • Gabriela Dobińska

DOI:

https://doi.org/10.34767/PP.2019.01.23

Abstract

Recenzja publikacji: Małgorzata Zalewska-Bujak (2017). Nauczyciel w polu szkolnym - w świetle teorii Pierre’a Bourdieu i nauczycielskich narracji, Katowice: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, ss. 380.

References

Holt E. (2007). Zamiast edukacji. Warunki do uczenia się przez działanie. Przeł. D. Konowrocka. Kraków: Oficyna Wydawnicza Impuls.

Potulnicka E. (2010). Pedagogiczne koszty reform skoncentrowanych na standardach i testowaniu. W: E. Potulnicka, J. Rutkowiak (red.), Neoliberalne uwikłania edukacji. Kraków: Oficyna Wydawnicza Impuls.

Śliwerski B. (2003). Etyczne problemy przenikania modeli zarządzania jakością do polityki oświatowej. Annales. Etyka w życiu gospodarczym, 6, 334-335.

Śliwerski B. (2010). Myśleć jak pedagog. Gdańsk: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne.

Śliwerski B. (2015). Edukacja (w) polityce. Polityka (w) edukacji. Inspiracje do badań polityki oświatowej. Kraków: Oficyna Wydawnicza Impuls.

Downloads

Published

2019-12-06

How to Cite

Małgorzata Zalewska-Bujak (2017). Nauczyciel w polu szkolnym - w świetle teorii Pierre’a Bourdieu i nauczycielskich narracji, Katowice: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, ss. 380. (2019). Pedagogical Review, 1, 320-325. https://doi.org/10.34767/PP.2019.01.23