Maria Dudzikowa, Sylwia Jaskulska (2016) (red.). Twierdza. Szkoła w metaforze militarnej. Co w zamian? Warszawa: Wydawnictwo Wolters Kluwer, ss. 496

Authors

  • Marta Borowiec
  • Angelika Figiel

DOI:

https://doi.org/10.34767/PP.2017.01.21

Abstract

Recenzja publikacji: Maria Dudzikowa, Sylwia Jaskulska (2016) (red.). Twierdza. Szkoła w metaforze militarnej. Co w zamian? Warszawa: Wydawnictwo Wolters Kluwer.

References

Bauman Z. (2006). To nie jest dziennik. Kraków: Wydawnictwo Literackie.

Dereń A. (2016). Jak wziąć twierdzę zdumieniem. W: M. Dudzikowa, S. Jaskulska (red.), Twierdza. Szkoła w metaforze militarnej. Co w zamian? Warszawa: Wyd. Wolters Kluwer.

Górnikiewicz J. Z. (2016). Szkoła jako twierdza – ostoja wartości w świecie trudnych realiów. W: M. Dudzikowa, S. Jaskulska (red.), Twierdza. Szkoła w metaforze militarnej. Co w zamian? Warszawa: Wyd. Wolters Kluwer.

Jaskulska S. (2016). Gotowość mobilizacyjna – przegląd zawartości tomu. W: M. Dudzikowa, S. Jaskulska (red.), Twierdza. Szkoła w metaforze militarnej. Co w zamian? Warszawa: Wyd. Wolters Kluwer.

Nalaskowski A. (2002). Przestrzenie i miejsca szkoły. Kraków: Oficyna Wydawnicza Impuls.

Nowotniak J. (2007). Ukryty program wychowania. W: M. Dudzikowa, M. Czerepaniak-Walczak (red.), Wychowanie, pojęcia procesy, konteksty, t. 3. Gdańsk: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne.

Downloads

Published

2018-06-21

How to Cite

Maria Dudzikowa, Sylwia Jaskulska (2016) (red.). Twierdza. Szkoła w metaforze militarnej. Co w zamian? Warszawa: Wydawnictwo Wolters Kluwer, ss. 496. (2018). Pedagogical Review, 1, 315-321. https://doi.org/10.34767/PP.2017.01.21