Różne wymiary dyskursu edukacyjnego oraz sposoby jego prowadzenia

Authors

  • Zygmunt Wiatrowski Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy

DOI:

https://doi.org/10.34767/PP.2011.01.19

Abstract

Różne wymiary dyskursu edukacyjnego oraz sposoby jego prowadzenia

References

Brzeziński J., Witkowski L., (1994). Edukacja wobec zmiany społecznej. Poznań-Toruń: Wydawnictwo Edytor.

Hejnicka-Bezwińska T. (2008). Pedagogika ogólna. Warszawa: Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne.

Hejnicka-Bezwińska T., Leppert R. (2005). Ewolucja „ogólności” w dyskursach pedagogicznych. Bydgoszcz: Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego.

Leppert R. (2002). Pedagogiczne peregrynacje. Studia i szkice o pedagogice ogólnej i kształceniu pedagogów. Bydgoszcz: Wydawnictwo Uczelniane Akademii Bydgoskiej im. Kazimierza Wielkiego.

Kwieciński Z., Witkowski L. (red.) (1993). Spory o edukację – dylematy i kontrowersje we współczesnych pedagogiach. Warszawa: Instytut Badań Edukacyjnych.

Kwieciński Z. (1993). Mikra czy sternik? Dramat pedagogiki w sytuacji przesilenia formacyjnego. W: Z. Kwieciński, L. Witkowski (red.) Spory o edukację – dylematy i kontrowersje we współczesnych pedagogiach. Warszawa: Instytut Badań Edukacyjnych.

Kwieciński Z., Śliwerski B. (red.) (2003). Pedagogika. Podręcznik akademicki. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.

Downloads

Published

2011-05-31

Issue

Section

Dyskursy pedagogiczne i edukacyjne

How to Cite

Różne wymiary dyskursu edukacyjnego oraz sposoby jego prowadzenia. (2011). Pedagogical Review, 1, 209-214. https://doi.org/10.34767/PP.2011.01.19