System do zarządzania relacjami z klientami dla małych przedsiębiorstw

Autor

  • Patryk Łazarski Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
  • Rafał Długosz Politechnika Bydgoska im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich

DOI:

https://doi.org/10.34767/SIMIS.2025.01.07

Słowa kluczowe:

CRM, aplikacja internetowa, baza danych

Abstrakt

Celem pracy jest stworzenie systemu do zarządzania relacjami z klientami dla małych przedsiębiorstw, będącego platformą, która pozwoli na usprawnienie relacji pomiędzy klientem a przedsiębiorstwem. Autor w pracy dokonuje przeglądu i analizy funkcjonalności istniejących aplikacji, które również są systemami do zarządzania relacjami z klientami, a także uzasadnia wybór języków programowania i technologii użytych do stworzenia aplikacji. Autor argumentuje również wybór docelowych funkcjonalności i tworzy projekt aplikacji. Pracę kończy wskazanie możliwości dalszego rozwoju aplikacji i wnioski końcowe autora.

Pobrania

Opublikowane

2025-06-17

Jak cytować

System do zarządzania relacjami z klientami dla małych przedsiębiorstw. (2025). Studia I Materiały Informatyki Stosowanej, 17(1), 44-50. https://doi.org/10.34767/SIMIS.2025.01.07