System do zarządzania relacjami z klientami dla małych przedsiębiorstw
DOI:
https://doi.org/10.34767/SIMIS.2025.01.07Słowa kluczowe:
CRM, aplikacja internetowa, baza danychAbstrakt
Celem pracy jest stworzenie systemu do zarządzania relacjami z klientami dla małych przedsiębiorstw, będącego platformą, która pozwoli na usprawnienie relacji pomiędzy klientem a przedsiębiorstwem. Autor w pracy dokonuje przeglądu i analizy funkcjonalności istniejących aplikacji, które również są systemami do zarządzania relacjami z klientami, a także uzasadnia wybór języków programowania i technologii użytych do stworzenia aplikacji. Autor argumentuje również wybór docelowych funkcjonalności i tworzy projekt aplikacji. Pracę kończy wskazanie możliwości dalszego rozwoju aplikacji i wnioski końcowe autora.
Pobrania
Opublikowane
Numer
Dział
Licencja

Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.