Gra sieciowa FPS z użyciem silnika Unity

Autor

  • Jakub Witkowski Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
  • Grzegorz Zych Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy

DOI:

https://doi.org/10.34767/SIMIS.2025.02.02

Słowa kluczowe:

Unity, FPS, gra wieloosobowa, moce

Abstrakt

Niniejsza praca koncentruje się na opracowaniu gry sieciowej typu FPS (First-Person Shooter) z wykorzystaniem środowiska Unity. W pracy przedstawiono szczegółowy opis gry, projekt aplikacji, model bazy danych, diagramy interakcji, a także opis napotkanych problemów podczas procesu tworzenia gry. Ponadto uwzględniono informacje dotyczące wykorzystanych narzędzi oraz zastosowanych rozwiązań technologicznych.

Pobrania

Opublikowane

2025-06-24

Jak cytować

Gra sieciowa FPS z użyciem silnika Unity. (2025). Studia I Materiały Informatyki Stosowanej, 17(2), 9-14. https://doi.org/10.34767/SIMIS.2025.02.02