Gra sieciowa FPS z użyciem silnika Unity
DOI:
https://doi.org/10.34767/SIMIS.2025.02.02Słowa kluczowe:
Unity, FPS, gra wieloosobowa, moceAbstrakt
Niniejsza praca koncentruje się na opracowaniu gry sieciowej typu FPS (First-Person Shooter) z wykorzystaniem środowiska Unity. W pracy przedstawiono szczegółowy opis gry, projekt aplikacji, model bazy danych, diagramy interakcji, a także opis napotkanych problemów podczas procesu tworzenia gry. Ponadto uwzględniono informacje dotyczące wykorzystanych narzędzi oraz zastosowanych rozwiązań technologicznych.
Pobrania
Opublikowane
2025-06-24
Numer
Dział
Artykuły
Licencja

Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.
Jak cytować
Gra sieciowa FPS z użyciem silnika Unity. (2025). Studia I Materiały Informatyki Stosowanej, 17(2), 9-14. https://doi.org/10.34767/SIMIS.2025.02.02