Jolanta Suchodolska (2017). Poczucie jakości życia młodych dorosłych na przykładzie studenckiej społeczności akademickiej. Toruń: Wydawnictwo Adam Marszałek, ss. 546

Autor

  • Bogusław Śliwerski

DOI:

https://doi.org/10.34767/PP.2018.02.19

Abstrakt

Recenzja publikacji: Jolanta Suchodolska (2017). Poczucie jakości życia młodych dorosłych na przykładzie studenckiej społeczności akademickiej. Toruń: Wydawnictwo Adam Marszałek, ss. 546.

Bibliografia

Creswell J.W. (2013). Projektowanie badań naukowych. Metody jakościowe, ilościowe i mieszane. Przeł. J. Gilewicz. Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Janowski A. (1982). Badania pedagogiczne a badania oświatowe – Podobieństwa i różnice. Studia Pedagogiczne, XLIV.

Kozielecki J. (1989). Rozwiązywanie problemów. Warszawa: Państwowe Zakłady Wydawnictw Szkolnych.

Muszyński H. (2018). Metodologiczne Vademecum badacza pedagoga. Poznań: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Adama Mickiewicza.

Rubacha K. (2008). Metodologia badań nad edukacją. Warszawa: Wydawnictwo Akademickie i Profesjonalne.

Suchodolska J. (2017). Poczucie jakości życia młodych dorosłych na przykładzie studenckiej społeczności akademickiej. Toruń: Wydawnictwo Adam Marszałek.

Pobrania

Opublikowane

2018-10-08

Jak cytować

Jolanta Suchodolska (2017). Poczucie jakości życia młodych dorosłych na przykładzie studenckiej społeczności akademickiej. Toruń: Wydawnictwo Adam Marszałek, ss. 546. (2018). Przegląd Pedagogiczny, 2, 301-309. https://doi.org/10.34767/PP.2018.02.19