Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Open Menu
Przegląd Pedagogiczny
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zespół redakcyjny
Polityka Otwartego Dostępu
Bazy indeksacyjne
Kontakt
Dla autorów
Informacje dla autorów
Zasady recenzowania
Polityka prywatności
Zgłaszanie tekstów
Archiwum
Aktualny numer
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Nr 2 (2022): Przegląd Pedagogiczny
Nr 2 (2022): Przegląd Pedagogiczny
Opublikowane:
2023-03-02
Studia i rozprawy
Przestrzenie „ślepoty” w polityce oświatowej
Henryk Mizerek
9-26
PDF
Korepetycje jako przykład kontrowersyjnej praktyki edukacyjnej. Nowe konteksty i próby analizy
Magdalena Kolber
27-36
PDF (Angielski)
Czy ukończenie programu jest wskaźnikiem skuteczności? Wyzwania w ewaluacji programów resocjalizacyjnych dzieci i młodzieży
Łukasz Szwejka
37-49
PDF
Z badań
Od uzgodnionych, stabilnych celów edukacji do celów edukacji nastawionych na zmianę – raport z badań longitudinalnych nad wiedzą pedagogiczną przyszłych nauczycieli wczesnoszkolnych
Zuzanna Zbróg , Agnieszka Szplit, Joanna Leek
53–68
PDF (Angielski)
Stres rodzicielski, agresja i presja oraz wycofanie się rodzica z relacji z dzieckiem: podejście strukturalne
Agnieszka Szymańska, Elżbieta Aranowska
69-87
PDF (Angielski)
Rozwój umiejętności psychomotorycznych dzieci w wieku przedszkolnym
Muhieva Gulmira Seitmukhanbetovna, Nabieva Zhanargul Zhumabayevna
88–101
PDF (Angielski)
Tożsamość etniczna jako zmienna. O możliwości implementacji narzędzi pomiarowych do badań nad problematyką tożsamości
Rafał Fudala
102–121
PDF
Nie metoda, nie technika, ale raczej podejście do pracy z drugim człowiekiem – tutoring oczami tutora
Dagmara Kolasa
122-143
PDF
Dyskusje i polemiki
Triangulacja w badaniach pedagogicznych – możliwości, ograniczenia, zagrożenia
Kinga Dziewiątkowska-Kozłowska, Teresa Ulanowska
147-158
PDF
Recenzje
Mirosław Sobecki (2021): Tożsamość społeczno-kulturowa młodzieży akademickiej w wymiarze religijnym. Białystok: Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku, ss. 245.
Aleksandra Jaśkiewicz, Jerzy Nikitorowicz
161-172
PDF
Język / Language
English
Polski