Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Open Menu
Przegląd Pedagogiczny
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zespół redakcyjny
Polityka Otwartego Dostępu
Bazy indeksacyjne
Kontakt
Dla autorów
Informacje dla autorów
Zasady recenzowania
Polityka prywatności
Zgłaszanie tekstów
Archiwum
Aktualny numer
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Nr 2 (2023): Przegląd Pedagogiczny
Nr 2 (2023): Przegląd Pedagogiczny
Opublikowane:
2024-02-02
Studia i rozprawy
Kolonizacje. Pedagogika krytyczna w okresie transformacji ustrojowej w Polsce (część druga)
Rafał Włodarczyk
9-41
PDF
O granicach sytuacji wychowawczej i poradniczej. Próba nawiązania do pedagogiki prof. Kazimierza Sośnickiego
Alicja Kargulowa
42-58
PDF
Profesjonalizm jako kategoria studiów o nauczycielu
Dariusz Zając
59-76
PDF (Angielski)
(Kon)teksty dekonsumpcji – systematyczny przegląd literatury
Kamila Szyszka
77-96
PDF
Esej i narracja eseistyczna – próba rozpoznania istoty gatunku i możliwości jego uobecnienia w pedagogice
Marta Krasuska-Betiuk
97-113
PDF
Proces zarządzania zasobami ludzkimi w placówce oświatowej w kontekście ogólnych założeń zarządzania personelem
Marzena Janta
114-135
PDF
Z badań
Przypadek tajnej polityki szkolnej? Wyniki edukacyjne klas o wysokich i niskich zdolnościach
Renata Sikora
139-154
PDF (Angielski)
Nawyki i skutki stresu nauczycieli w placówkach specjalnych i ogólnodostępnych w czasie pandemii
Monika Węglarz-Masłowska
155-168
PDF
Testy nauczycielskie. Teoretyczne i praktyczne aspekty zadań testowych
Michał Hnatiuk
169-184
PDF
Zajęcia przedszkolne z wykorzystaniem eksperymentui dostępność poznawcza zagadnień naukowych
Aneta Gop, Joanna Skrzypowska
185-204
PDF
Efektywność terapii integracji sensorycznej w usprawnianiu rozwoju ruchowego i kształtowaniu gotowości szkolnej u dzieci w wieku 5–6 lat
Jacek Szmalec
205-227
PDF
Dyskusje i polemiki
Wiedza ze slotów utkana, wiedza w slotach zamknięta. Analiza zjawiska slotowania w nauce polskiej
Józef Górniewicz
231-248
PDF
Motywacyjne konteksty edukacji
Joanna Góźdź
249-256
PDF
Język / Language
English
Polski