Wpływ zadań z zakresu orientacji i poradnictwa zawodowego realizowanych w szkole ponadgimnazjalnej na wybory edukacyjno-zawodowe studentów

Autor

  • Anna Suchorab Olsztyńska Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania im. prof. Tadeusza Kotarbińskiego

DOI:

https://doi.org/10.34767/SZP.2012.01.07

Słowa kluczowe:

orientacja i poradnictwo zawodowe, szkoła ponadgimnazjalna, wybory edukacyjno-zawodowe

Abstrakt

W artykule ukazano, w oparciu o wyniki badań własnych, działania z zakresu orientacji i poradnictwa zawodowego, z których korzystali studenci w okresie nauki w szkole ponadgimnazjalnej. Przedstawiono także stopień, w jakim były one pomocne w wyborach edukacyjno-zawodowych.

Pobrania

Opublikowane

2012-07-28

Numer

Dział

Raporty z badań

Jak cytować

Wpływ zadań z zakresu orientacji i poradnictwa zawodowego realizowanych w szkole ponadgimnazjalnej na wybory edukacyjno-zawodowe studentów. (2012). Szkoła - Zawód - Praca, 3, 108-116. https://doi.org/10.34767/SZP.2012.01.07