Wpływ zadań z zakresu orientacji i poradnictwa zawodowego realizowanych w szkole ponadgimnazjalnej na wybory edukacyjno-zawodowe studentów
DOI:
https://doi.org/10.34767/SZP.2012.01.07Słowa kluczowe:
orientacja i poradnictwo zawodowe, szkoła ponadgimnazjalna, wybory edukacyjno-zawodoweAbstrakt
W artykule ukazano, w oparciu o wyniki badań własnych, działania z zakresu orientacji i poradnictwa zawodowego, z których korzystali studenci w okresie nauki w szkole ponadgimnazjalnej. Przedstawiono także stopień, w jakim były one pomocne w wyborach edukacyjno-zawodowych.
Pobrania
Opublikowane
2012-07-28
Numer
Dział
Raporty z badań
Jak cytować
Wpływ zadań z zakresu orientacji i poradnictwa zawodowego realizowanych w szkole ponadgimnazjalnej na wybory edukacyjno-zawodowe studentów. (2012). Szkoła - Zawód - Praca, 3, 108-116. https://doi.org/10.34767/SZP.2012.01.07