Wykorzystanie tablic multimedialnych w interaktywnym programie nauczania wybranych przedmiotów zawodowych

Autor

  • Miloš Bendík Matej Bel University, Banská Bystrica, Slovak Republic
  • Milan Ďuriš Matej Bel University, Banská Bystrica, Slovak Republic

DOI:

https://doi.org/10.34767/SZP.2012.02.06

Abstrakt

Tablica multimedialna zyskuje na popularności nie tylko wśród nauczycieli, ale również wśród uczniów. Niniejsza praca podkreśla znaczenie efektu interaktywności na przykładzie wykorzystania tablicy multimedialnej, jako skutecznego narzędzia do nauki. Współczesny nauczyciel, świadomy istnienia wielowymiarowości w edukacji, stanowi dla ucznia przykład tego, w jaki sposób rozwijać ducha kreatywności i współpracy. Tablica multimedialna, dzięki swojej uniwersalności i mnogości zastosowań, jest edukacyjnym narzędziem prowadzącym do stworzenia efektywnej, przyjaznej i stymulującej atmosfery w klasie.

Opublikowane

2012-12-28

Numer

Dział

Doświadczenia zagraniczne

Jak cytować

Wykorzystanie tablic multimedialnych w interaktywnym programie nauczania wybranych przedmiotów zawodowych. (2012). Szkoła - Zawód - Praca, 4, 74-79. https://doi.org/10.34767/SZP.2012.02.06