Technologia informacyjno-komunikacyjna w kształceniu technicznym
DOI:
https://doi.org/10.34767/SZP.2012.02.07Słowa kluczowe:
hipertekst, praca naukowa, eksperyment pedagogicznyAbstrakt
Głównym tematem niniejszej pracy jest wykorzystanie hipertekstualnych materiałów edukacyjnych, które przyczyniają się do zwiększenia skuteczności nauczania przedmiotów technicznych w szkołach podstawowych drugiego stopnia. Do porównania wyników
osiągniętych przez grupę kontrolną i wyników grupy eksperymentalnej wykorzystana została metoda eksperymentu pedagogicznego, który zostanie przeprowadzony za pomocą narzędzi statystycznych. Eksperyment pedagogiczny podda naszą hipotezę weryfikacji.
Pobrania
Opublikowane
2012-12-28
Numer
Dział
Doświadczenia zagraniczne
Jak cytować
Technologia informacyjno-komunikacyjna w kształceniu technicznym. (2012). Szkoła - Zawód - Praca, 4, 80-97. https://doi.org/10.34767/SZP.2012.02.07