Technologia informacyjno-komunikacyjna w kształceniu technicznym

Autor

  • L'ubomír Žáčok Matej Bel University, Banská Bystrica, Slovak Republic

DOI:

https://doi.org/10.34767/SZP.2012.02.07

Słowa kluczowe:

hipertekst, praca naukowa, eksperyment pedagogiczny

Abstrakt

Głównym tematem niniejszej pracy jest wykorzystanie hipertekstualnych materiałów edukacyjnych, które przyczyniają się do zwiększenia skuteczności nauczania przedmiotów technicznych w szkołach podstawowych drugiego stopnia. Do porównania wyników
osiągniętych przez grupę kontrolną i wyników grupy eksperymentalnej wykorzystana została metoda eksperymentu pedagogicznego, który zostanie przeprowadzony za pomocą narzędzi statystycznych. Eksperyment pedagogiczny podda naszą hipotezę weryfikacji.

Opublikowane

2012-12-28

Numer

Dział

Doświadczenia zagraniczne

Jak cytować

Technologia informacyjno-komunikacyjna w kształceniu technicznym. (2012). Szkoła - Zawód - Praca, 4, 80-97. https://doi.org/10.34767/SZP.2012.02.07