Recenzja monografii zbiorowej Edukacja szkolna z perspektywy nauk pedagogicznych pod red. Stefana M. Kwiatkowskiego. Warszawa 2024
DOI:
https://doi.org/10.34767/SZP.2024.01.10Bibliografia
Czerepaniak-Walczak, M. (2024). Uniwersytet w systemie formalnej edukacji. W: S.M. Kwiatkowski (red.), Edukacja szkolna z perspektywy nauk pedagogicznych. Warszawa: Wyd. Instytutu Problemów Współczesnej Cywilizacji im. Marka Dietricha.
Denek, K. (2007). O innowacjach i ewaluacji w edukacji decydują kompetentni nauczyciele. W: J. Grzesiak (red.), Ewaluacja i innowacje w edukacji. Autoewaluacja i refleksyjność nauczyciela. Konin: PWZS.
Diesterweg, F.A. (1834). Wegweiser zur Bildung für deutsche Lehren. Essen: G.D. Bädeker.
Gerlach, R. (2024). Kształcenie zawodowe – współczesność i przyszłość. W: S.M. Kwiatkowski (red.), Edukacja szkolna z perspektywy nauk pedagogicznych. Warszawa: Wyd. Instytutu Problemów Współczesnej Cywilizacji im. Marka Dietricha.
Kwiatkowski, S.M. (2024). Wprowadzenie. W: S.M. Kwiatkowski (red.), Edukacja szkolna z perspektywy nauk pedagogicznych. Warszawa: Wyd. Instytutu Problemów Współczesnej Cywilizacji im. Marka Dietricha.
Wenta, K. (2007). Osobowościowe walory nauczyciela i ucznia a jakość kształcenia. W: J. Grzesiak (red.), Ewaluacja i innowacje w edukacji. Autoewaluacja i refleksyjność nauczyciela. Konin: PWZS