Recenzja monografii zbiorowej Edukacja szkolna z perspektywy nauk pedagogicznych pod red. Stefana M. Kwiatkowskiego. Warszawa 2024

Autor

DOI:

https://doi.org/10.34767/SZP.2024.01.10

Bibliografia

Czerepaniak-Walczak, M. (2024). Uniwersytet w systemie formalnej edukacji. W: S.M. Kwiatkowski (red.), Edukacja szkolna z perspektywy nauk pedagogicznych. Warszawa: Wyd. Instytutu Problemów Współczesnej Cywilizacji im. Marka Dietricha.

Denek, K. (2007). O innowacjach i ewaluacji w edukacji decydują kompetentni nauczyciele. W: J. Grzesiak (red.), Ewaluacja i innowacje w edukacji. Autoewaluacja i refleksyjność nauczyciela. Konin: PWZS.

Diesterweg, F.A. (1834). Wegweiser zur Bildung für deutsche Lehren. Essen: G.D. Bädeker.

Gerlach, R. (2024). Kształcenie zawodowe – współczesność i przyszłość. W: S.M. Kwiatkowski (red.), Edukacja szkolna z perspektywy nauk pedagogicznych. Warszawa: Wyd. Instytutu Problemów Współczesnej Cywilizacji im. Marka Dietricha.

Kwiatkowski, S.M. (2024). Wprowadzenie. W: S.M. Kwiatkowski (red.), Edukacja szkolna z perspektywy nauk pedagogicznych. Warszawa: Wyd. Instytutu Problemów Współczesnej Cywilizacji im. Marka Dietricha.

Wenta, K. (2007). Osobowościowe walory nauczyciela i ucznia a jakość kształcenia. W: J. Grzesiak (red.), Ewaluacja i innowacje w edukacji. Autoewaluacja i refleksyjność nauczyciela. Konin: PWZS

Pobrania

Opublikowane

2024-06-24

Jak cytować

Recenzja monografii zbiorowej Edukacja szkolna z perspektywy nauk pedagogicznych pod red. Stefana M. Kwiatkowskiego. Warszawa 2024. (2024). Szkoła - Zawód - Praca, 27, 159-162. https://doi.org/10.34767/SZP.2024.01.10